Regulamin
§ 1. Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów (zarówno do Konsumentów Indywidualnych, jak i do Przedsiębiorców) korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności warunki składania Zamówienia, dokonywania płatności, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy. Warunkiem korzystania jest zapoznanie się z Regulaminem. Klient z chwilą akceptacji Regulaminu oświadcza, że zapoznał się z jego treścią, wyraża zgodę na jego warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Sklep prowadzony jest przez Beatę Bartos, prowadzącą działalność gospodarczą DOGmaty Beaty – Beata Bartos z siedzibą w Warszawie (02-954) przy ulicy Królowej Marysieńki 24L. Działalność zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod Numerem Identyfikacji Podatkowej (NIP) 1231247215 oraz numerze REGON 525767608. Dostępny jest pod adresem internetowym www.dogmatybeaty.pl.
§ 2. Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadzące działalność gospodarczą wymienioną w § 1. Postanowienia ogólne.
Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, usługa, produkt on-line (kurs on-line, e-book, pliki do druku, webinary itp.)
Konto – część Sklepu dostępna dla Klienta po podaniu loginu oraz hasła
Formularz – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta dokonanie zakupu w sklepie bądź zgłoszenie do udziału w kursie.
Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym dogmatybeaty.pl,
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3. Obowiązki i prawa Klienta
3.1. Klient zobowiązany jest przed dokonaniem zakupu, do upewnienia się, że posiada urządzenia spełniające wymagania techniczne oraz aktywne i sprawne konta do obsługi zamówienia. Aby móc obsłużyć zamówienie należy mieć dostęp do Internetu, przeglądarkę internetową, z włączoną obsługą JavaScript, aktywne konto e-mail, włączoną obsługę plików cookies, sprawne głośniki w urządzeniu.
Klient odpowiedzialny jest za prawidłowe wypełnienie formularza, w tym podanie prawidłowego adresu e-mail. Ma też możliwość wglądu, poprawienia czy aktualizacji danych. Więcej w § 8. Ochrona danych osobowych
Klient jest świadomy, że w zakupionym produkcie znajdują się porady i ćwiczenia nie przedstawiające zalecanych ćwiczeń dla jego konkretnego psa. Klient ma świadomość, że każdą z podanych informacji musi rozpatrywać biorąc pod uwagę swój przypadek.
Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania produktów w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.
Wszystkie treści są objęte prawem autorskim. Klienta obowiązuje zakaz kopiowania, rozpowszechniania, odsprzedaży i udostępniania zakupionych treści. Klient ma prawo korzystać z nich tylko na własny użytek.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto. W celu usunięcia konta należy skontaktować się ze sprzedawcą. Więcej w § 10. Informacje kontaktowe.
Po zakupie produktu w danej cenie, klientowi nie przysługuje zwrot środków w przypadku ogłoszenia promocji lub obniżek. Nie jest też zobowiązany do poniesienia dodatkowych kosztów w przypadku podniesienia ceny produktu lub zakończenia promocji.
Klient ma prawo do wystawienia (pozytywnej) opinii na temat zakupionych produktów. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że opinie mogą zostać wykorzystane w celu dalszego promowania produktów. Opinie zbierane są nieodpłatnie. Wszystkie zamieszczone opinię są wyłącznie od osób które skorzystały z usług lub produktów sprzedawcy.
§ 4. Obowiązki i prawa Sprzedawcy
Sprzedawca ma możliwość dokonania zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji w Serwisie. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Klienta Umowy ze Sprzedawcą.
Aktualna wersja regulaminu obowiązuje od 01.01.2024.
Sprzedawca ma prawo do zmiany cen, dodawania, aktualizacji i wycofywania produktów, a także przeprowadzania promocji oraz ich kończenia. Zakupione przez klienta produkty sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi w przypadku usunięcia produktu ze sklepu. Sprzedawca jest zobowiązany o poinformowaniu klienta o znaczących aktualizacjach w zakupionym produkcie.
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danego produktu. W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje Klientowi, przez jaki czas Klient będzie posiadał dostęp do danego produktu w ramach zawartej Umowy.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie e-maila z informacjami dotyczącymi realizacji zamówień, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi wyłącznie po stronie Klienta (np. przepełniona skrzynka mailowa lub podany błędny adres).
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi produkt, w którym zawarta jest najbardziej aktualna wiedza. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zrozumienie klienta przekazywanych treści oraz sposób wykonania prezentowanych ćwiczeń czy porad.
Sprzedawca uczula Klienta, że publikowane w konkretnych produktach porady czy ćwiczenia powinny być przez klienta dokładnie zanalizowane pod kontem jego konkretnego przypadku. W razie potrzeby klient może zweryfikować zawarte w produktach informacje z innymi publikacjami, kursami czy podczas konsultacji indywidualnej – i dopiero, gdy Klient przeanalizuje swój własny przypadek Sprzedawca proponuje wprowadzić odpowiednie porady, ćwiczenia czy zalecenia.
Sprzedawca może uniemożliwić dostęp do zamówionych produktów lub usunąć konto klienta w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub innej wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych. Klient może otrzymać wiadomość z uzasadnieniem przyczyn blokady. Klient może odwołać się od blokady w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni. Zablokowanie dostępu nie stanowi naruszenia Umowy przez Sprzedawcę i nie może być podstawą roszczeń Klienta z tytułu naruszenia Umowy.
§ 5. Warunki sprzedaży / zakupu produktu on-line
Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów on-line za pośrednictwem sklepu www.dogmatybeaty.pl. Informacja o aktualnym stanie produktów on-line umieszczona jest na w/w stronie. Oferta podlega bieżącej aktualizacji. Zamówienia przyjmowane są 7dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
Warunkiem złożenia zamówienia jest spełnienie obowiązków technicznych opisanych w § 3. Obowiązki i prawa Klienta oraz wyrażonej chęci poprzez dokonanie procedury złożenia zamówienia. Jest ono równoznaczne z akceptacją aktualnej oferty oraz ceny produktów.
Informacje o produktach stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Klient, przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych produktów lub usług ze sklepu. Przeglądanie aktualnej oferty jest nieodpłatne. Poszczególne zamówienie może obejmować tylko jedną kopię/sztukę danego E-booka lub kursu on-line.
Każda płatność zrealizowana przez Klienta stanowi do momentu wysłania przez Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji zamówienia. W wyniku złożonego przez Klienta zamówienia, Sprzedawca przesyła do Klienta potwierdzenie złożonego zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. Nie stanowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Z tą chwilą uważa się umowę sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem za zawartą.
Procedura złożenia zamówienia składa się z kilku kroków:
1. Kliknąć przycisk „Zamów” znajdujący się przy wybranym produkcie
2. Wejść w swój koszyk lub kliknąć „Przejdź do kasy”
3. Wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia. Klient ponosi całą odpowiedzialność za prawidłowe wypełnienie formularza.
4. Kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę”.
5. Dokonać płatności zgodnie z instrukcją.
Z tą chwilą umowę o uważa się za zawartą.
Klient wyraża zgodę na wystawianie i udostępnienie rachunków w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. nr 54 poz. 535 ze zm.). Zgoda na udostępnienie rachunków w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania rachunków w formie papierowej. Jednakże akceptacja Klienta na wystawianie i przesyłanie rachunków w formie elektronicznej nie wyłącza prawa do wystawiania i przesyłania rachunków w wersji papierowej.
W razie sprzeciwu Klienta wyrażonego w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty internetowej Klient zobowiązany jest do przekazania oddzielnie adresu na jaki ma zostać wysłany dokument. Sprzedawca przekaże Klientowi rachunek w wersji papierowej do 14 dni od zrealizowania zamówienia.
W przypadku braku możliwości realizacji całego lub części zamówienia, Sprzedawca o tym fakcie poinformuje klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy w terminie 14 dni od otrzymania danych do przelewu przez klienta. Klient ma prawo do zaproponowania innego rozwiązania.
§ 6. Płatności
Wszystkie ceny podane są w polskiej walucie i są cenami brutto.
Obsługę klienta przejmuje operator płatności. W tym przypadku tylko operator płatności zna i jest odpowiedzialny za dane podane w jego formularzach. Formularze operatora płatności znajdują się na jego serwerze i są szyfrowane odpowiednimi technologiami.
Płatności elektroniczne Przelewy24: Operatorem jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Płatności elektroniczne PayU: operatorem jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej 186., wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, NIP 7792308495, REGON 300523444.
Z chwilą otrzymania płatności Klient dostaje dostęp do zakupionego produktu on-line.
§ 7. Zwroty i reklamacje
Klient w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia ma możliwość odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. Okres ten może być zwiększony przez sprzedawcę, a Klient będzie poinformowany o tym w ofercie.
Prawo odstąpienia nie przysługuje, gdy Klient w ciągu 14 dni od zakupu Kursu online zaloguje się do Platformy Kursu online. Jest to traktowane jako wykonanie usługi za wyraźną zgodą klienta, poinformowanego przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy.
Po tym okresie Klient zobowiązany jest do podania przyczyny reklamacji, zaś reklamacja nie musi być uwzględniona. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane umożliwiające identyfikację Klienta, oraz propozycje Klienta rozwiązania sytuacji. Każdą prośbę o odstąpienie od umowy, zwrot czy reklamacje Klient wysyła mailowo na adres podany § 10. Informacje kontaktowe.
Sprzedawca po otrzymaniu maila z reklamacją w którym brakuje danych uniemożliwiających identyfikacje klienta może odesłać prośbę o jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
Sprzedawca w ciągu 14 dni jest zobowiązany do ustosunkowania się do złożonej reklamacji. Podczas nawiązanego kontaktu mailowego strony (klient i Sprzedający) w pierwszej kolejności starają się rozwiązać sytuacje polubownie. W następnym kroku mogą skorzystać z propozycji z § 9. Rozstrzyganie sporów.
W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sprzedawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta, zwrot ten następuje w ciągu 14 dni od dnia przekazania sprzedającemu przez klienta danych do przelewu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.
§ 8. Ochrona danych osobowych
Podczas korzystania ze Sklepu i Serwisu Klient może zostać poproszony o podanie niektórych niezbędnych do obsługi zamówienia danych osobowych. Nie podanie danych może skutkować brakiem realizacji zamówienia. Klient zobowiązany jest do weryfikacji poprawności danych. Adres e-mail jest niezbędny do realizacji zamówienia.
Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Klient podając przy zakładaniu konta swoje dane osobowe Sprzedawcy wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę w celu świadczenia usługi.
Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych. Wszelkie informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Politycy Prywatności.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wysłania wiadomości Klientowi w celu informacji o aktualizacji zamówienia, niekomercyjne listy (np. życzenia, komentarze osobiste itp.).
§ 9. Rozstrzyganie sporów
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. W szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
W przypadku sporu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w pierwszej kolejności rozpatrywane jest polubowne rozpatrzenie reklamacji lub dochodzenia innych roszczeń. Klient ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może:
- Skorzystać z procedur dostępnych w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
- zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.)
- zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.)
- skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
- skorzystać z platformy ODR, która służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Platforma ODR Unii Europejskiej znajduje się na stronie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10. Informacje kontaktowe
Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy:
– Mailowo; adres poczty elektronicznej: kontakt@dogmatybeaty.pl
– Telefonicznie; numer telefonu: +48 791 746 889
– Pocztą tradycyjną; adres: Królowej Marysieńki 24L, 02-954 Warszawa
– Poprzez formularz na stronie www.dogmatybeaty.pl
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą telefonicznie w godzinach 10-18. Sprzedawca w przypadku, gdy nie odbierze połączenia, zobowiązuje się do oddzwonienia.
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 56 1460 1181 2025 5461 0891 0002